CALL-CENTER
PetroLow Cost té un centre de gestió i control telemàtic propi, des del qual accedeix a totes les estacions en temps real. Aquest centre d'atenció al client, serveix per donar suport, resoldre dubtes i informar a qualsevol persona que hi contacti via telefònica.
Aquest sistema de control i gestió, es veu bàsic i imprescindible pel correcte funcionament d'una estació de servei automatitzada. És per això que PetroLow Cost, ha apostat molt fort per tenir el propi Call-Center, per tal de poder donar un bon servei a les empreses que el contracten (franquícies, estacions independents), així com pels propis clients i usuaris.
Aquest servei telemàtic està recolzat, en totes les estacions de servei PetroLow Cost , per un sistema de videovigilància. Permet donar una atenció més ràpida i personalitzada en cas d'incidència en la part operativa amb els clients. També garanteix una màxima seguretat a totes les estacions, pel fet que es poden consultar imatges que puguin ser motiu de conflicte i derivar-les, en cas de necessitat, als agents competents.
Per tot això es pot dir que a PetroLow Cost no està mai sol/a, tot i que no s'hi veu a ningú.